Готуємось до сонячного сезону з весняними знижками від Bestway
UARU
Кошик
0 грн.
Обране
0
Порівняти
0
м. Харків, вул. Серпова 4
Пн-Пт: 09:00-18:00
Сб: 10:00-17:00
Головна
Каталог
Обране
0 грн.
Меню
(095) 815-42-06
(095) 815-42-06
(063) 040-15-34
Графік роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00
Сб: 10:00-17:00

Адреса:
м. Харків, вул. Серпова 4

Гарантія та повернення

Під час отримання замовлення через транспортні служби уважно огляньте коробку на предмет можливих пошкоджень, артикули та комплектацію в присутності співробітника. Якщо дефекти будуть виявлені пізніше, ми не зможемо відшкодувати вартість послуг доставки. Гарантія надається на справність електричних пристроїв при першому увімкненні та відповідність комплектації заявленого замовлення та документації виробника.

Гарантія не надається, якщо:

  • Пошкодження упаковки виявлені пізніше та не зафіксовані представниками поштової служби.
  • Порушено правила експлуатації, зазначені в інструкції.
  • Виріб використовувався не за призначенням.
  • Виникли пошкодження через недбале поводження.
  • Було проведено самостійне розбирання або ремонт.

Заводський брак виробів із ПВХ зустрічається дуже рідко, оскільки перед упаковкою продукція проходить тестування на герметичність, світлопроникність та інші параметри. Існують спеціальні випробувальні лабораторії та склади для зберігання накачаних виробів. Товари перевозяться у великих коробках з дотриманням усіх норм транспортування та зберігання.

ПВХ-вироби мають чутливість до зовнішніх факторів:

  • Можливі пошкодження від гострих предметів.
  • Матеріал крихкий при низьких температурах.
  • Можливі перегини та сліди тиску під час транспортування.

У зв'язку з цим мікропроколи, подряпини, розриви, перегини та деформації розцінюються виробником як наслідки транспортування та експлуатації. На такі пошкодження гарантія не поширюється!

Ушкодження та експлуатаційні нюанси

Важливо! Гарантія не поширюється на механічні пошкодження, такі як проколи, розриви або стирання поверхні.

Контроль якості: виключення фабричного браку

Перед випуском ринку кожна одиниця продукції з ПВХ проходить ретельну перевірку:

  • Каркасні басейни розглядаються методом просвічування матеріалу для виявлення дефектів.
  • Надувні вироби зазнають повного накачування з наступною витримкою протягом 24 годин, що дозволяє виявити можливі витоки повітря.
Як усунути прокол?

Виробник передбачив можливість самостійного ремонту, щоб ушкодження можна було усунути в домашніх умовах. Це дозволяє значно продовжити термін служби виробів до 10 років та більше. У комплекті часто йде ремкомплект, що включає прозорі латки з ПВХ, що спрощує процес відновлення.

Деформація конструкції

Каркасні басейни

Деформація елементів каркасу не вважається заводським браком, якщо вона виникла через неправильне встановлення. Басейн зберігає свою форму завдяки рівномірному розподілу води, тому важливо суворо дотримуватись рекомендацій щодо встановлення, зазначених в інструкції.

Надувні вироби (басейни, човни, матраци, меблі та інші)

Розрив по шву або деформація кільця, шов спаяний, але пошкоджений через надмірний тиск і матеріал розірваний з характерними рваними краями можуть бути результатом експлуатації.

Перед упаковкою вся продукція перевіряється шляхом накачування та витримки, тому ймовірність фабричного браку вкрай низька. Якщо виріб одразу після покупки накачується і тримає форму (навіть протягом декількох хвилин), але потім ушкоджується — ймовірною причиною є перекачування.

Слідуйте інструкціям з експлуатації, щоб уникнути подібних ситуацій.

Повернення та обмін (відповідно до законодавства України)

Ви маєте повне право повернути придбаний товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання. Однак зверніть увагу - повернення можливе виключно у випадку, якщо упаковка не розкривалася, а сам товар не експлуатувався.

Для ініціювання процедури повернення необхідно зв'язатися з нашим менеджером та надати номер вашого замовлення.